Kto przyjmuje dobrodziejstwo z wdzięcznością, spłaca już pierwszą ratę -Seneka Młodszy
Na swojej życiowej drodze spotykam różne przygody. Mam już 30 lat i
sporo przeżyłam. Uważam, że mam duże szczęście do ludzi. Myślę pozytywnie więc przyciągam szczęśliwe zdarzenia. Wierzę w
karmę. Dziś chcę Wam opowiedzieć o
pewnej sytuacji, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania i wyobrażenia. Kilka
lat temu w poście o dekoracjach świątecznych, przy okazji pokazałam na blogu
zdjęcie żyrandola, który jest niezwykle uroczy. Mimo, że mam go już od dawna, nadal bardzo mnie cieszy i każdy nowy gość zawsze zwraca na niego uwagę.
Jakiś czas temu po co najmniej 5 latach użytkowania przestały świecić w nim niebieskie
punkciki led (światło białe działało normalnie). Uwielbiam ten żyrandol i z
opcji niebieskiego światła korzystałam często wieczorem, dlatego postanowiłam
zwrócić się do producenta o poradę, co zrobić i ewentualnie gdzie kupić popsutą
część? Nie miałam paragonu, innego
dowodu zakupu, gwarancji a nawet kartonu od lampy ALFA FELICJA 6PŁ. 14776.
Napisałam do biura więc nie liczyłam nawet na odpowiedź. Ta jednak przyszła
szybko. Otrzymałam najpierw mailową
poradę a następnie telefon od elektryka, który przedstawił 4 możliwe powody
nieprawidłowości oraz zaproponował bezpłatne
naprawienie żyrandola. Nie znałam szczegółów usterki bo z Panem elektrykiem rozmawiał Łukasz. Skorzystałam z
tej życzliwej pomocy firmy Alfa- Lampy Sosnowscy i wysłałam
żyrandol do siedziby. Szklane klosze i wszystkie zbędne a ciężkie elementy zostawiłam
w domu. Przesłałam tylko „korpus”. Po jakimś czasie lampa ALFA FELICJA 6PŁ.
14776 przyszła pocztą. Wielkie było moje zdziwienie i jest do
teraz gdy okazało się, że to ZUPEŁNIE NOWY ŻYRANDOL zapakowany fabrycznie!
Przedstawiciele firmy Alfa- Lampy Sosnowscy nie musieli
odpowiadać na moją wiadomość mailową bo jestem pewna, że mają podobnych całą
masę a jednak to zrobili. Nie musieli angażować Pana elektryka, który sam dzwonił
kilkukrotnie i udzielał porad. Nie musieli proponować, że naprawią tą lampę i
to zadarmo! Nie prowadzą nawet sklepu internetowego tylko działają stacjonarnie
a pokryli także koszty przesyłki w moją stronę! W końcu PRZYSŁALI MI ZUPEŁNIE NOWY ŻYRANDOL, który kosztuje prawie 700 zł. Nowy model jest z pilotem.
Taka obsługa klienta jest nawet dla mnie – osoby, która ma szczęśliwe
do ludzi- olbrzymim, pozytywnym
zaskoczeniem. Jak się pewnie domyślacie w swoim nowym mieszkaniu
także postawię na wyroby marki Alfa-
Lampy Sosnowscy, która od istnieje na rynku od 1974 r. Nie wyobrażam sobie
wyboru innych lamp, żyrandoli i kinkietów. Po za wspaniałymi designerskimi
produktami przedstawiciele w firmie pracują osoby, które mają bardzo dobre
podejście do klienta i naprawdę interesują ich zaistniałe problemy. Bardzo
dziękuję rodzinnej firmie Alfa- Lampy
Sosnowscy oraz pracownikom za ponadprzeciętne zaangażowanie, chęć pomocy a w
efekcie dostarczenie mi zupełnie nowej lampy. Nadal nie mogę uwierzyć w to, że spotkała
mnie taka życzliwość! Dziękuję bardzo i szczerze polecam. Jak oświetlenie to tylko od Alfa-Lampy Sosnowscy.
66 komentarze
Mnie ciekawi to niebieskie światło wieczorem
OdpowiedzUsuńWow, takie firmy rzadko się zdarzają, widać, że mają bardzo profesjonalne podejście do klienta :) A to zawsze jest w cenie :)
OdpowiedzUsuńtakie podejście jest bezcenne!
UsuńPodejście do klienta na najwyższym poziomie :). Takie firmy warto doceniać i polecać :)
OdpowiedzUsuńWłaśnie, dlatego to robię :)
UsuńJak miło ze strony firmy :) ps. piękne wnętrze :)
OdpowiedzUsuńnie znam tej firmy lamp, ale jest piękna. Fajnie postąpili
OdpowiedzUsuńja osobiście bardzo sobie cenie takie delikatne światło, zwłaszcza wieczorem, uważam, że stwarza wyjątkowy nastrój ;)
OdpowiedzUsuńA jeśli chodzi o firmę, to rzeczywiście pełen profesjonalizm i widać, że firmie zależy na swoich klientach :)
uwielbiam to niebieskie światło i żal mi było z niego rezygnować.
UsuńBardzo ladnie sie prezentuje zwlaszcza wieczorem :)
OdpowiedzUsuńklimat robi mocarny:D
UsuńŚwietna postawa firmy :) Cudnie to oświetlenie wygląda ;)
OdpowiedzUsuńuwielbiam ten żyrandol :)
Usuńwolę prostsze żyrandole ale co kto lubi :D
OdpowiedzUsuńSuper, że tak załatwili sprawę :)
OdpowiedzUsuńTo miło z ich strony, że w ten sposób się zachowali :)
OdpowiedzUsuńWow! Porządna firma i ludzie! Ze świecą (a raczej z lampą) takich szukać,cudownie!
OdpowiedzUsuńWiesz,ja też mam raczej szczęście do ludzi,tak teraz się nad tym zastanawiam :) Może dlatego że jesteśmy pozytywne,optymistyczne,sympatyczne :D
masz rację :) dobrzy ludzie przyciągają takich samych :)
UsuńPierwszy raz spotykam sie z tak pozytywnym rozwiazaniem. Oby wiecej bylo takich firm:)
OdpowiedzUsuńŁadny jest :)
OdpowiedzUsuńJestem pod wrażeniem co do podejścia firmy, och oby wszystkie tak traktowały klientów. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, ech. A żyrandol jest piękny.
OdpowiedzUsuńja też pierwszy raz się z czymś takim spotkałam:)
Usuńmarzy mi sie takie oświetlenie, piękny cytat <3
OdpowiedzUsuńFirma zachowała się bardzo elegancko i na wysokim poziomie:)
OdpowiedzUsuńPiękne mieszkanie.
OdpowiedzUsuńNo muszę Ci powiedzieć, że jestem w szoku, że są jeszcze tak uczciwe firmy :D Ale fajnie wiedzieć, może i ja rozejrzę się za czymś u nich xd
OdpowiedzUsuńto coś więcej niż uczciwość.
UsuńŻyrandol prezentuje się świetnie :)
OdpowiedzUsuńDobrze, że na świecie są jeszcze tacy ludzie!
Pełen profesjonalizm, super :) Bardzo mało jest tak uczciwych firm teraz na rynku :/ na pewno warto tam robić zakupy :) będę pamiętać :)
OdpowiedzUsuńI takie firmy się chwali i poleca! Pełen profesjonalizm.
OdpowiedzUsuńO i takie firmy lubie! Cenią klientow a to jest bezcenne :)
OdpowiedzUsuńWażne, że firma ceni swoich klientów i zachowała się odpowiednio :) Żyrandol jest piękny <3
OdpowiedzUsuńuwielbiam go :)
UsuńŚwietne zachowanie ze strony firmy! Bardzo profesjonalnie! Jak będę szukać tego typu produktów do remontu, który planujemy będę o nich pamiętać.
OdpowiedzUsuńpolecam, będziesz zadowolona.
UsuńJa uwielbiam delikatne światło w pokoju dodaje klimatu i można super wypocząc ;)
OdpowiedzUsuńAle miło! Czyli jednak ludzie i firmy potrafią jednak pozytywnie zaskakiwać. Aż nadpozytywnie, bo w życiu bym się nie spodziewała takiej reakcji! Rewelacja ;) Super, że o tym piszesz, firma zasłużyła na taką pochwałę:)
OdpowiedzUsuńja też się tego kochana nie spodziewałam, czegoś takiego nie da się przewidzieć :P
UsuńBardzo fajne podejście firmy i przede wszystkim żyrandol znowu może cieszyć Twoje oczy. Mi też bardzo podoba się efekt świetlny jaki daje;>
OdpowiedzUsuńTo się nazywa podejście do klienta! Super!
OdpowiedzUsuńPełen profesjonalizm i zwykła ludzka życzliwość - jakie to rzadkie i cenne zjawiska w dzisiejszym świecie. Brawo dla firmy!
OdpowiedzUsuńta opcja niebieskiego światła podoba mi się- fajny bajer!
OdpowiedzUsuń. A co do gwarancji to mało osob wie, że wystaczy nawet świadek ktory był obecny przy dokonaniu zakupu ;)
ooo to tego nie wiedziałam. wszędzie żądany jest paragon
UsuńNie słyszałam nigdy o tej fimię a widzę, że warto w nie zainwestować.
OdpowiedzUsuńFajnie wygląda ten efekt niebieskiego światła :)
OdpowiedzUsuńZachowanie firmy godne największej pochwały! Coś takiego bardzo rzadko się zdarza. Człowiek w swoim życiu chciałby trafiać tylko na takie firmy :)
OdpowiedzUsuńNo i to jest solidna firma, która nigdy nie będzie narzekała na brak klientów :)
OdpowiedzUsuńTakie lampy nadają pomieszczeniom niepowtarzalny charakter. Ciekawa jestem, czy udałoby mi się dobrać coś do salonu.
OdpowiedzUsuńuwielbiam ten żyrandol i jego trzy opcje świecenia.
Usuńuwielbiam tego typu lampy
OdpowiedzUsuńwow bardzo ładne te lampki i fajnie, że trafiła Ci się tak miła obsługa :)
OdpowiedzUsuńJestem zaskoczona zachowaniem sklepu i elektryka, mało jest takich ludzi i zachowań
OdpowiedzUsuńSuper, że tak wspaniale zachowała się ta firma. Rzeczywiście mogli to olać, a tu proszę. Brawa dla nich!
OdpowiedzUsuńWow, bardzo fajna firma! Jestem pod ogromnym wrażeniem zachowania. No aż zajrzę do nich na str :)
OdpowiedzUsuńSzczerze zaskoczyła mnie postawa firmy - bo bardzo rzadko się taką spotyka. Kilkukrotnie się już jednak przekonałam, że jak się chce to da się wiele załatwić pisząc do firm. Będę mieć tą firmę na uwadze w przyszłości :)
OdpowiedzUsuńCiesze się, że obecnie, w sferze handlu i dążenia do tego, by przebić konkurencję, są jeszcze takie firmy. Widać, że przede wszystkim stawiają na klienta i jego dobro! Brawo! A żyrandol przepiękny:)
OdpowiedzUsuńuwielbiam ten żyrandol. to mój nadważniejszy element wystroju :)
UsuńPięknie prezentuje się wieczorem :)
OdpowiedzUsuńWiele lat pracowałam jako specjalista ds. handlu i podejście do klienta to podstawa w biznesie i budowaniu handlowych relacji. Brawa dla firmy za fachową pomoc.
OdpowiedzUsuń:) ja z handlem zawodowo nie mam nic wspólnego jednak takie zachowanie wydaje mi się ponad przeciętne.
UsuńNiesamowita historia i piękna lampa :) Dobre podejście do stałych klientów jak i tych potencjalnych to podstawa w profesjonalnym biznesie i nie ważne czy jest to mała firma czy duży koncern :)
OdpowiedzUsuńmasz rację :) to niesamowita historia :)
UsuńOj tak , karma zawsze wraca;)
OdpowiedzUsuńOd razu widać że firma dba o klienta i zależy im na dobrej opinii. Miałam kiedyś podobną sytuację ale z produktem o mniejszej wartości.
OdpowiedzUsuńPodejście do klienta na najwyższym poziomie. Dobrze wiedzieć, że istnieją jeszcze takie firmy.
OdpowiedzUsuńZdecydowanie polecam.
UsuńDziękuję za odwiedziny i zamieszczony komentarz. Jeśli masz blog, na pewno do Ciebie zajrzę.