Kto przyjmuje dobrodziejstwo z wdzięcznością, spłaca już pierwszą ratę -Seneka Młodszy

By kwietnia 02, 2018 , ,

Na swojej życiowej drodze spotykam różne przygody. Mam już 30 lat i sporo przeżyłam. Uważam, że mam duże szczęście do ludzi. Myślę pozytywnie więc przyciągam szczęśliwe zdarzenia. Wierzę w karmę. Dziś chcę Wam opowiedzieć o pewnej sytuacji, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania i wyobrażenia. Kilka lat temu w poście o dekoracjach świątecznych, przy okazji pokazałam na blogu zdjęcie żyrandola, który jest niezwykle uroczy. Mimo, że mam go już od dawna, nadal bardzo mnie cieszy i każdy nowy gość zawsze zwraca na niego uwagę.
Jakiś czas temu po co najmniej 5 latach użytkowania przestały świecić w nim niebieskie punkciki led (światło białe działało normalnie). Uwielbiam ten żyrandol i z opcji niebieskiego światła korzystałam często wieczorem, dlatego postanowiłam zwrócić się do producenta o poradę, co zrobić i ewentualnie gdzie kupić popsutą część?  Nie miałam paragonu, innego dowodu zakupu, gwarancji a nawet kartonu od lampy ALFA FELICJA 6PŁ. 14776. Napisałam do biura więc nie liczyłam nawet na odpowiedź. Ta jednak przyszła szybko. Otrzymałam najpierw mailową poradę a następnie telefon od elektryka, który przedstawił 4 możliwe powody nieprawidłowości oraz zaproponował bezpłatne naprawienie żyrandola. Nie znałam szczegółów usterki bo z Panem elektrykiem rozmawiał Łukasz. Skorzystałam z tej życzliwej pomocy firmy  Alfa- Lampy Sosnowscy i wysłałam żyrandol do siedziby. Szklane klosze i wszystkie zbędne a ciężkie elementy zostawiłam w domu. Przesłałam tylko „korpus”. Po jakimś czasie lampa ALFA FELICJA 6PŁ. 14776 przyszła  pocztą. Wielkie było moje zdziwienie i jest do teraz gdy okazało się, że to ZUPEŁNIE NOWY ŻYRANDOL zapakowany fabrycznie!
Przedstawiciele firmy Alfa- Lampy Sosnowscy nie musieli odpowiadać na moją wiadomość mailową bo jestem pewna, że mają podobnych całą masę a jednak to zrobili. Nie musieli angażować Pana elektryka, który sam dzwonił kilkukrotnie i udzielał porad. Nie musieli proponować, że naprawią tą lampę i to zadarmo! Nie prowadzą nawet sklepu internetowego tylko działają stacjonarnie a pokryli także koszty przesyłki w moją stronę! W końcu PRZYSŁALI MI ZUPEŁNIE NOWY ŻYRANDOL, który kosztuje prawie 700 zł. Nowy model jest z pilotem. 
Zdjęcie z ok. 2013 roku
Taka obsługa klienta jest nawet dla mnie – osoby, która ma szczęśliwe do ludzi- olbrzymim, pozytywnym  zaskoczeniem. Jak się pewnie domyślacie w swoim nowym mieszkaniu także postawię na wyroby marki Alfa- Lampy Sosnowscy, która od istnieje na rynku od 1974 r. Nie wyobrażam sobie wyboru innych lamp, żyrandoli i kinkietów. Po za wspaniałymi designerskimi produktami przedstawiciele w firmie pracują osoby, które mają bardzo dobre podejście do klienta i naprawdę interesują ich zaistniałe problemy. Bardzo dziękuję rodzinnej firmie Alfa- Lampy Sosnowscy oraz pracownikom za ponadprzeciętne zaangażowanie, chęć pomocy a w efekcie dostarczenie mi zupełnie nowej lampy. Nadal nie mogę uwierzyć w to, że spotkała mnie taka życzliwość! Dziękuję bardzo i szczerze polecam. Jak oświetlenie to tylko od Alfa-Lampy Sosnowscy

ZOBACZ TAKŻE

66 komentarze

  1. Mnie ciekawi to niebieskie światło wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, takie firmy rzadko się zdarzają, widać, że mają bardzo profesjonalne podejście do klienta :) A to zawsze jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejście do klienta na najwyższym poziomie :). Takie firmy warto doceniać i polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło ze strony firmy :) ps. piękne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy lamp, ale jest piękna. Fajnie postąpili

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście bardzo sobie cenie takie delikatne światło, zwłaszcza wieczorem, uważam, że stwarza wyjątkowy nastrój ;)
    A jeśli chodzi o firmę, to rzeczywiście pełen profesjonalizm i widać, że firmie zależy na swoich klientach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam to niebieskie światło i żal mi było z niego rezygnować.

      Usuń
  7. Bardzo ladnie sie prezentuje zwlaszcza wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna postawa firmy :) Cudnie to oświetlenie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wolę prostsze żyrandole ale co kto lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że tak załatwili sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To miło z ich strony, że w ten sposób się zachowali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Porządna firma i ludzie! Ze świecą (a raczej z lampą) takich szukać,cudownie!
    Wiesz,ja też mam raczej szczęście do ludzi,tak teraz się nad tym zastanawiam :) Może dlatego że jesteśmy pozytywne,optymistyczne,sympatyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :) dobrzy ludzie przyciągają takich samych :)

      Usuń
  13. Pierwszy raz spotykam sie z tak pozytywnym rozwiazaniem. Oby wiecej bylo takich firm:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem co do podejścia firmy, och oby wszystkie tak traktowały klientów. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, ech. A żyrandol jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pierwszy raz się z czymś takim spotkałam:)

      Usuń
  15. marzy mi sie takie oświetlenie, piękny cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Firma zachowała się bardzo elegancko i na wysokim poziomie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No muszę Ci powiedzieć, że jestem w szoku, że są jeszcze tak uczciwe firmy :D Ale fajnie wiedzieć, może i ja rozejrzę się za czymś u nich xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Żyrandol prezentuje się świetnie :)
    Dobrze, że na świecie są jeszcze tacy ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pełen profesjonalizm, super :) Bardzo mało jest tak uczciwych firm teraz na rynku :/ na pewno warto tam robić zakupy :) będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I takie firmy się chwali i poleca! Pełen profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  21. O i takie firmy lubie! Cenią klientow a to jest bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ważne, że firma ceni swoich klientów i zachowała się odpowiednio :) Żyrandol jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zachowanie ze strony firmy! Bardzo profesjonalnie! Jak będę szukać tego typu produktów do remontu, który planujemy będę o nich pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam delikatne światło w pokoju dodaje klimatu i można super wypocząc ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale miło! Czyli jednak ludzie i firmy potrafią jednak pozytywnie zaskakiwać. Aż nadpozytywnie, bo w życiu bym się nie spodziewała takiej reakcji! Rewelacja ;) Super, że o tym piszesz, firma zasłużyła na taką pochwałę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się tego kochana nie spodziewałam, czegoś takiego nie da się przewidzieć :P

      Usuń
  26. Bardzo fajne podejście firmy i przede wszystkim żyrandol znowu może cieszyć Twoje oczy. Mi też bardzo podoba się efekt świetlny jaki daje;>

    OdpowiedzUsuń
  27. To się nazywa podejście do klienta! Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pełen profesjonalizm i zwykła ludzka życzliwość - jakie to rzadkie i cenne zjawiska w dzisiejszym świecie. Brawo dla firmy!

    OdpowiedzUsuń
  29. ta opcja niebieskiego światła podoba mi się- fajny bajer!
    . A co do gwarancji to mało osob wie, że wystaczy nawet świadek ktory był obecny przy dokonaniu zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to tego nie wiedziałam. wszędzie żądany jest paragon

      Usuń
  30. Nie słyszałam nigdy o tej fimię a widzę, że warto w nie zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wygląda ten efekt niebieskiego światła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachowanie firmy godne największej pochwały! Coś takiego bardzo rzadko się zdarza. Człowiek w swoim życiu chciałby trafiać tylko na takie firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No i to jest solidna firma, która nigdy nie będzie narzekała na brak klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie lampy nadają pomieszczeniom niepowtarzalny charakter. Ciekawa jestem, czy udałoby mi się dobrać coś do salonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten żyrandol i jego trzy opcje świecenia.

      Usuń
  35. wow bardzo ładne te lampki i fajnie, że trafiła Ci się tak miła obsługa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zaskoczona zachowaniem sklepu i elektryka, mało jest takich ludzi i zachowań

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, że tak wspaniale zachowała się ta firma. Rzeczywiście mogli to olać, a tu proszę. Brawa dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, bardzo fajna firma! Jestem pod ogromnym wrażeniem zachowania. No aż zajrzę do nich na str :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze zaskoczyła mnie postawa firmy - bo bardzo rzadko się taką spotyka. Kilkukrotnie się już jednak przekonałam, że jak się chce to da się wiele załatwić pisząc do firm. Będę mieć tą firmę na uwadze w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciesze się, że obecnie, w sferze handlu i dążenia do tego, by przebić konkurencję, są jeszcze takie firmy. Widać, że przede wszystkim stawiają na klienta i jego dobro! Brawo! A żyrandol przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten żyrandol. to mój nadważniejszy element wystroju :)

      Usuń
  41. Wiele lat pracowałam jako specjalista ds. handlu i podejście do klienta to podstawa w biznesie i budowaniu handlowych relacji. Brawa dla firmy za fachową pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja z handlem zawodowo nie mam nic wspólnego jednak takie zachowanie wydaje mi się ponad przeciętne.

      Usuń
  42. Niesamowita historia i piękna lampa :) Dobre podejście do stałych klientów jak i tych potencjalnych to podstawa w profesjonalnym biznesie i nie ważne czy jest to mała firma czy duży koncern :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Od razu widać że firma dba o klienta i zależy im na dobrej opinii. Miałam kiedyś podobną sytuację ale z produktem o mniejszej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  44. Podejście do klienta na najwyższym poziomie. Dobrze wiedzieć, że istnieją jeszcze takie firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zamieszczony komentarz. Jeśli masz blog, na pewno do Ciebie zajrzę.